Porovnání e-shopů
|
Jednoduchý e-shop |
Optimální e-shop |
Rozsáhlý e-shop |
Extra řešení |
počet produktů |
do 750 |
do 5 000 |
|
|
max. měn |
|
|
|
|
max. jazykových mutací |
|
|
|
|
prototyp |
|
|
|
|
různé způsoby platby |
|
|
|
|
různé způsoby dopravy |
|
|
|
|
SEO |
|
|
|
|
správa objednávek |
|
|
|
|
správa zákazníků |
|
|
|
|
správa produktů |
|
|
|
|
katalogový výpis |
|
|
|
|
XML export feedu |
|
|
|
|
fulltextové vyhledávání |
|
|
|
|
newslettery |
|
|
|
|
štítky |
|
|
|
|
související produkty |
|
|
|
|
alternativní produkty |
|
|
|
|
platba kartou, on-line |
|
|
|
|
varianty produktů |
|
|
|
|
porovnávání produktů |
|
|
|
|
další moduly |
|
|
|
|
40 různých modulů
Tvoříme e-shopy, u kterých nemusíte platit za funkce, které nijak nebudete využívat. Námi dodávané e-shopy mají rozhraní umožňující modulový systém, takže s Vámi při realizaci e-shopu projdeme všechny potřebné funkce, vybereme jen ty pro Vás potřebné a pouze tyto funkce se promítnou do výsledné ceny.
V případě, že byste v budoucnu chtěli dokoupit nebo doprogramovat specifický modul (rozšíření e-shopu), počítáme s tím již na úrovni návrhu aplikace a našeho e-shopy jsou pro tyto případy připravené.
Nabízíme velké množství oblíbených modulů, pomocí nichž si můžete snadno sestavit e-shop podle Vašich potřeb a požadavků a nemusíte tak platit za něco, co nevyužijete. Rovněž při výběru těchto modulů neplatíte za jejich kompletní vývoj, ale pouze za pevně danou částku vycházející z jeho náročnosti a oblíbenosti u ostatních klientů - nejsou to moduly programované od základu pro konkrétní zakázku (můžeme je však upravovat pro konkrétní zadání).
Štítky produktů
Dejte Vašim zákazníkům vědět o akčních produktech, novince na trhu nebo o dopravě zdarma. Podpoříte tak prodej konkrétních produktů. Navíc můžete díky modulu Newslettery tyto události zasílat Vašim stávajícím zákazníkům, čímž podpoříte jejich rozhodnutí o nákupu ve Vašem e-shopu. Na akční produkty můžete také odkazovat pomocí modulu Správa bannerů, propagovat je na titulní stránce či v košíku.
Filtrování produktů
Filtrování produktů jistě Vaši návštěvníci ocení. Budou si tak moci vybrat produkt přesně podle parametrů, které u konkrétního produktu vyžadují. Například dle určitého cenového rozpětí, podle výrobce, dostupnosti nebo jiných parametrů (jako např. u notebooků – podle procesoru, operační paměti, velikosti HDD, velikosti displeje, ...).
Porovnávání produktů
Usnadněte Vašim zákazníkům rozhodování mezi jednotlivými produkty. Budou si tak moci mezi sebou porovnávat vlastnosti 2 a více produktů a snadněji pak nakoupí, pokud se rozhodují mezi více podobnými produkty.
Diskuze
Dejte možnost Vašim zákazníkům diskutovat o produktu. Pomohou Vám tak udržovat aktuální obsah stránek, e-shop bude přínosnější pro širší okruh uživatelů internetu, kteří v něm mohou dohledat názory ostatních kupujících.
Recenze
Zvyšte přínos a prestiž Vašeho e-shopu pomocí recenzí u produktů. Uživatelé tak budou moci psát recenze a hodnotit konkrétní produkty, díky kterým opět rozšíříte okruh Vašeho působení na uživatele, kteří dohledávají zkušenosti a hodnocení produktů ostatními kupujícími.
Také můžete nechat zasílat zákazníkům žádosti o hodnocení produktů po určité době od provedení objednávky, čímž velmi výrazně zvýšíte množství recenzovaných produktů ve Vašem e-shopu.
Galerie
Každý produkt v e-shopu nebo aktualita by měly obsahovat obrázek. Lidé se na webu orientují pomocí zraku a poutavý obrázek často řekne více než tisíc slov. S modulem Galerie budete moci snadno spravovat obrázky u různých produktů, stránek či aktualit.
Newslettery
Informujte Vaše zákazníky o slevách, dopravě zdarma, novinkách nebo výprodejích rozesíláním e-mailových sdělení - newsletterů. Navnadíte tak zákazníky k dalšímu nákupu ve Vašem e-shopu a budete se jim připomínat, že jste tu pro ně, že jste aktivní.
Související produkty
Nabídněte zákazníkům související produkty (například příslušenství k produktu - pouzdro k mobilnímu telefonu apod.). Díky cross-sellingu se Vám podaří navýšit celkové ceny objednávek a zvýšít tak zisky.
Varianty produktů
Prodáváte produkty, které mají více variant - například různou barvu, velikost nebo materiál? U těchto produktů můžete odkazovat na různé jejich variace, čímž zabráníte odchodu potencionálních zákazníků, kteří mají o konkrétní produkt zájem, ale dostanou se na stránku například s modrou variantou a chtějí červenou. Pokud jim ji u produktu nabídnete, neodejdou pak tak snadno ke konkurenci.
Alternativní produkty
Přidejte k produktům odkazy na alternativní produkty a dejte tak zákazníkům na výběr více výrobků s vlastnostmi, které preferují. Můžete tak využít techniky up-selling, kdy např. u mobilního telefonu Nokia Lumia 920 budete nabízet alternativu Nokia Lumia 925 (lepší a dražší, přitom podobný produkt). Udržíte si tak váhající zákazníky nebo navýšíte cenu objednávky.
Naposledy navštívené
Dejte Vašim návštěvníků možnosti vrátit se na jimi dříve prohlížené produkty. Tyto produkty budou mít stále na očích, nebudou je muset znovu hledat a připomenete jim, co vlastně hledali v minulosti, čímž v nich můžete znovu vyvolat zájem o koupi těchto produktů.
Fulltextové vyhledávání
Pokud umožníte návštěvníkům vyhledávání produktů podle klíčových slov, umocníte tak přehlednost v e-shopu a dohledávání určitých produktů. Jedná se o důležitý nástroj, díky kterému uživatel jednoduše nalezne co hledá.
Fulltextové vyhledávání v e-shopu je možné navíc doplnit modulem Našeptávač vyhledávání.
Při fulltextovém vyhledávání rovněž může e-shop dohledávat nejen podle přesných slov, ale také podle synonym, překlepů a skloňovaných slov (za příplatek).
Platba kartou, on-line
Umožněte zákazníkům zaplatit objednávku okamžitě - platbou kartou nebo on-line. Díky tomu bude moci být objednávka rychleji vyřízená, zákazník nemusí předávat peníze přepravci v hotovosti a sníží se riziko nepřevzetí objednávky jako v případě dobírky. Napojíme Vám e-shop na platební brány GoPay, GP webpay, Vaší banku nebo jiné společnosti.
Na splátky
Nabízíte dražší zboží, elektroniku nebo chcete prostě umožnit nákup ve Vašem e-shopu na splátky? Umožníte tak nákup zákazníkům, kteří o produkty mají zájem, ale nemohou si je dovolit zaplatit najedou. Napojíme Vám e-shop na splátkové systémy jako Essox, Home Credit nebo jiné společnosti.
Hlídací pes
Chcete získat konkurenční výhodu a umožnit zákazníkům automatizovaně sledovat například cenu konkrétního produktu? Modul Hlídací pes umožní zákazníkům nastavit zasílání automatických upozornění při změně cen, skladové dostupnosti nebo jiných parametrů produktů dle kritérií zákazníka.
Pokud se definované parametry u vybraných produktů změní, budou tito zákazníci automaticky informováni.
Našeptávač vyhledávání
Jedná se o rozšíření modulu Fulltextové vyhledávání.
Našeptávač vyhledávání uživatelům usnadňuje hledání produktu tím, že jim napovídá souvisejícími kategoriemi a produkty již během zadávání hledaných výrazů. Uživatel tak ještě nemusí napsat ani celý hledaný výraz a již vidí výsledky vyhledávání pod vyhledávacím polem. Díky příjemnější práci bude Váš e-shop využívat ještě raději.
Rozšíření Google Analytics
Propojení na nástroj Google Analytics je standardní součástí každého námi nabízeného balíčku e-shopu.
Tento modul je jeho rozšířením o sledování trasy objednávek, zaznamenávání konverzí, cen objednávek a jiných událostí, které potřebujete trackovat.
Správa bannerů
Upoutejte pozornost návštěvníků například na novinky či akční produkty pomocí bannerů.
Tento modul Vám umožní spravovat bannery ve Vašem e-shopu, nastavovat datum rozmezí jejich zobrazování, odkaz kam směřují a také uvidíte jednoduché statistiky o počtu zobrazení a kliknutí na každý konkrétní banner vč. historie.
Doporučujeme
Pokud chcete sami určovat priority produktů, jejichž prodej je pro Vás nejvýhodnější, pomocí modulu Doporučujeme můžete ve filtrování, vyhledávání či přímo kategoriích produktů tyto produkty zobrazovat s označením jako Doporučené a zvýšit tak jejich úspěšnost při prodeji.
Nejprodávanější
Chcete zákazníkům sdělovat (např. v postranní liště), které produkty jsou nejprodávanější? Lidé dávají větší důvěru produktům, o kterých ví, že je kupují i ostatní zákazníci.
Tyto nejprodávanější produkty mohou být také upřednostňovány při řazení produktů v katalogu, můžete umožnit zákazníkům řazení produktů podle tohoto kritéria nebo mohou být kritériem filtru v modulu Filtrování produktů.
Doprava zdarma na konkrétní produkty
Podpořte prodej určitých produktů přidáním tím, že k němu budete poskytovat dopravu zdarma. Jednoduše označíte produkty, při jejichž koupi nebudete zákazníkovi účtovat dopravné. Můžete také nastavit sumu objednávky, při které bude doprava zdarma nebo spolu s modulem Věrnostní systém dokonce podmiňovat určité obraty konkrétních zákazníků, při nichž nebudou platit dopravu.
Sleva na produkt
Přidejte štítek „Sleva“ nebo „Akce“ k vybraným konkrétním produktům a odlište je tak od ostatních „běžných“ výrobků. Sleva muže být vyjádřena například v procentech nebo v fixní částce, která se bude odečítat od běžné ceny.
Množstevní slevy
Jedná se o obdobu modulu Sleva na produkt s tím rozdílem, že budete moci nastavovat zvýhodněnou cenu, která bude platit pouze při koupi více kusů produktů.
V kombinaci s modulem Věrnostní systém ještě budete moci aplikovat množstevní slevy i v případě, že daný zákazník nakoupil určitý počet kusů za Vámi definované období.
Slevové kódy
Chcete nabízet slevové kódy v tiskovinách, propagačních materiálech nebo newsletterech? Chcete sledovat úspěšnost Vašich marketingových kampaních? Pořádáte předváděcí akce nebo promo akce s některými prodejci? Umožněte zákazníkům využívání slevových kódů, díky kterým budete moci párovat objednávky s Vašimi akcemi.
Sleva na výrobce
Jedná se o obdobu modulu Sleva na produkt, ale slevu můžete aplikovat na celou skupinu produktů určitého výrobce, například při akci „30% sleva na všechny výrobky LG“.
Sleva nemusí být aplikována na všechny produkty daného výrobce, ale můžete si nastavit filtr, že bude aplikována třeba pouze na výrobky s cenou vyšší než 8 000 Kč.
Sleva na kategorii
Jedná se o obdobu modulu Sleva na produkt, ale slevu můžete aplikovat na celé stromy kategorií produktů, například při akci „30% sleva na všechny robotické vysavače“.
Je možné slevu na produkty v kategorii aplikovat pouze na produkty podle Vámi definovaného filtru, například tedy sleva nemusí platit na výrobky s cenou nižší než 2 000 Kč.
Věrnostní systém
Odměňte zákazníky za přízeň, kterou Vám dávají. Pokud zákazníkům poskytnete věrností slevu, zvyšujete tak pravděpodobnost, že opět nakoupí u Vás. Slevu můžete poskytnout konkrétnímu zákazníkovi nebo skupině zákazníků (například registrovaným zákazníkům e-shopu, zákazníkům s určitým obratem, zákazníkům s určitými věrnostními kupóny apod.).
Nákup pouze pro registrované
Nabízíte prémiové zboží nebo chcete provozovat e-shop pro uzavřený okruh lidí? Chcete, aby byl nákup nebo bylo zobrazení cen produktů podmíněno registrací? Pokud máte vlastní důvody k těmto omezením, můžeme do e-shopu implementovat modul Nákup pouze pro registrované.
Součástí tohoto modulu je modul Registrovaní zákazníci.
Podmínění uskutečnění nákupu
Tento modul Vám umožňuje nastavit určitá nutná kritéria, při jejichž nesplnění nepůjde provést celou objednávku, kritériem může být například minimální hodnota nákupu, časově omezená nabídka prodeje, produkt o omezeném počtu kusů, ...
Registrovaní zákazníci
Chcete kombinovat jiné moduly (například slevy, věrnostní systémy apod.) s možností, že budou aplikovány pouze pro registrované zákazníky? Nebo chcete umožnit zákazníkům registraci, díky které budou moci snadno sledovat stavy jejich objednávek včetně historie a postupu? Ať už chcete registrovaným zákazníkům nabídnout jakoukoliv přidanou hodnotu, tento modul je základem, který umožní jejich registraci, přihlašování a správu objednávek a v případě potřeby další rozšíření dle Vašich požadavků i v kombinaci s jinými moduly.
Affiliate program
Chcete začít provozovat vlastní affiliate síť, fungujete jako franchise nebo získáváte klienty přes Vaše agenty? Můžete k nim automatizovaně párovat objednávky pomocí affiliate systému, mít přehled o výkonnosti jednotlivých partnerů a rovnou vidět, jaké jim náleží odměny?
Jak bude affiliate systém probíhat záleží na Vás, nejčastěji se zákazník s affiliate partnerem páruje pomocí speciální URL adresy přes kterou zákazník Váš e-shop navštíví nebo může být spárován pomocí specifického kódu při registraci, objednávce nebo přímo při prvním navštívení e-shopu. Záleží na Vás.
Sociální sítě
Informujte návštěvníky Vašeho e-shopu, že Vás naleznou také na sociálních sítích, skrze které s nimi budete komunikovat. Může se jednat o Facebook, Twitter, LinkedIn nebo jinou službu.
Řádkový a tabulkový výpis produktů
Standardně se produkty v e-shopech zobrazují katalogovým způsobem, dokoupením tohoto modulu získáte navíc i řádkový a tabulkový výpis produktů, mezi kterými si budou moci Vaši zákazníci přepínat způsob zobrazení.
Jedná se o užitečný doplněk zejména u rozsáhlých e-shopů s velkým množstvím produktů nebo u B2B řešení.
Videa
Pokud chcete k produktům na specifická místa přidávat také videa, s tímto modulem je budete moci snadno spravovat. Může se jednat například o recenze vybraného produktu apod.
Ankety
Chtěli byste získávat zpětnou vazbu přímo od Vašich návštěvníků či zákazníků? Můžete jim na stránkách zobrazovat různé ankety nebo jim je zasílat po určité době od provedení jejich objednávky.
Ankety jsou vhodným nástrojem jak se návštěvníků dotázat na jejich názor.
Soubory Ke stažení
Chcete u produktů nabízet ke stažení například návody, manuály nebo ovladače k produktu? S tímto modulem tyto soubory budete moci snadno a přehledně spravovat a zároveň budete mít k dispozici čítač počtu stažení konkrétních souborů.
Výrobci
Pokud chcete produkty kromě do kategorií párovat také s konkrétními výrobci, získáte tak určité možnosti navíc. Výrobce bude u produktu uveden jako odkaz na Vámi definovaného výrobce (nikoliv pouze textový záznam u každého produktu), díky čemuž se bude moci u produktů zobrazovat logo výrobce, budete moci nabídnou filtrování podle výrobců, automaticky u produktů odkazovat na web výrobce apod.
Veškeré údaje o každém výrobci budete moci spravovat z centrálního místa, pro každého výrobce samostatně. U produktů pouze vyberete výrobce ze seznamu definovaných a všechny údaje o výrobci se do filtrování, řazení i detailů produktů budou zahrnovat automaticky.
Vyřazené produkty
Pokud nějaký produkt vyřadíte z nabídky, nemusíte ho rovnou trvale odstraňovat a zbytečně tak přicházet o množství podstránek a příliv nových návštěv, kteří mohou vyhledávat tyto produkty, které již nejsou v prodeji.
Produkt můžete namísto smazání označit jako Vyřazený a ten se již nebude zobrazovat v katalogovém výpise, ale při přístupu na stránku tohoto produktu například z vyhledávače návštěvník tento produkt nebude moci zakoupit, ale uvidí u něj původní obrázky, popisy, recenze apod.
Navíc u těchto vyřazených produktů můžete nabízet s modulem Alternativní produkty jeho novější varianty a tím tak získat nového zákazníka díky staršímu produktu, který již není v prodeji, ale ve Vašem e-shopu byl dohledatelný.
Import produktů
Standardně můžete produkty spravovat v administrační části e-shopu pomocí přehledných formulářů. V určitých případech pro Vás toto řešení nemusí být zcela vyhovující (např. pokud produkty spravujete v externí aplikaci, je výhodnější vytvořit propojovací můstek mezi touto aplikací a e-shopem, než produkty neustále přepisovat).
Jestliže chcete obsah e-shopu doplňovat z aplikace třetí strany, naprogramujeme pro Vás most umožňující import dat do e-shopu přesně podle Vašich požadavků (většinou se data předávají prostřednictvím XML či CSV souborů).
„Ověřeno zákazníky“ a měření konverzí
Přidejte na Váš e-shop „Ověřeno zákazníky“ od Heureky a dejte tak návštěvníkům vědět, že je Váš e-shop důvěryhodný a spolehlivý.
Pokud byste měli zájem o napojení na jinou službu (např. Zboží.cz), propojení pro Vás vytvoříme.
Tipy pro zvolená rozšíření e-shopu
Filtrování produktů
Filtrování produktů jistě Vaši návštěvníci ocení. Budou si tak moci vybrat produkt přesně podle parametrů, které u konkrétního produktu vyžadují. Například hledání produktů podle zadaného cenového rozpětí, podle výrobce, dostupnosti nebo jiných parametrů (jako např. u notebooků – podle procesoru, operační paměti, velikosti HDD, velikosti displeje atd.)
Jedná se o rozšíření, které velice usnadní orientaci zákazníků v rozsáhlejších e-shopech s větším množstvím produktů a uspokojí jak náročnější zákazníky, kteří vyhledávají pouze konkrétní značky, tak uživatele, kteří se pohybují v omezených cenových hladinách.
Štítky produktů
Zvýrazněte produkty, jejichž prodej je pro Vás výhodný nebo na ně chcete z jiného důvodu upoutat pozornost návštěvníků e-shopu.
Můžete produkty označit jako Novinka na trhu, akční, poslední šance, doprava zdarma, 3+1 zdarma apod. Tím na produkty upoutáte větší pozornost, navíc při obměňování těchto akcí bude Váš e-shop vypadat živěji.
Na základě těchto štítků budou moci uživatelé produkty také filtrovat nebo na ně můžete upozorňovat pomocí Newsletterů apod.